Swisch, swisch

image

Nu mera låter det swisch, swisch i Villa Noor. Aldrig mera kämpa när en ny härva skall nystas. Med min nya Heavy Duty Ball Winder blir liksom förberedelserna för en ny stickning till ren skär njutning. Min nya älskling är en födelsedagspresent från familjen. Tänk att de kunde lista ut vad jag önskade….!

Tillverkad i ljuvligaste lönnträ kan man njuta av den bara genom att bara titta på den. En lite vevning får de schweiziska växlarna att sjunga och svänga runt det blivande nystat flera varv.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Patrik
    Sep 22, 2012 @ 11:43:44

    Men den är ju inte ens motordriven…

    Svara

  2. villanoor
    Sep 23, 2012 @ 13:08:01

    Man kan köpa till motor….
    Kanske nåt att önska i julklapp..?!
    🙂

    Svara

  3. Signild
    Sep 23, 2012 @ 14:02:42

    Men har du haft födelsedag! Grattis i efterhand och förlåt. Vilken bra familj du har!! 🙂

    Svara

  4. Margit
    Jun 28, 2016 @ 11:13:22

    Hej Villanoor! Jag drömmer om att köpa en Heavy Duty Ball Winder. När jag googlar så är det bara du som kommer upp om man söker på svenska. Så jag undrar hur beställde din familj den? Direkt från USA?
    Vänligen Margit

    Svara

    • villanoor
      Jun 28, 2016 @ 14:18:00

      Hej Margit!
      Jag beställde min Heavy Duty Ball Winder direkt från Nancy’s Knit Knacks. De är fantastiskt trevliga att ha att göra med.Och snabba att leverera. Min Ball Winder är fantastisk. Jag har inte ångrat mitt köp en sekund.
      /Eleonor

      Svara

      • Margit
        Jun 28, 2016 @ 20:44:45

        Tusen tack för snabbt svar! Roligt att höra att du är nöjd. Jag längtar redan efter att jag får hem den, ska beställa en.

Kommentera

